Blog

EM kantoorsystemen beste leverancier bureaustoelen!

07/06/2013 12:27

Het is toch wel even schrikken als de zoveelste medewerker klaagt over rugklachten. Wij hebben al jarenlang dezelfde bureaustoelen op kantoor en ik moet toegeven dat het ook wel tijd werd deze te vervangen. Natuurlijk heb ik meermaals overwogen om het Kantoormeubelen  te laten vernieuwen, maar omdat je een klein bedrijf bent, stel je door tijdgebrek vaak andere prioriteiten en schuif je het “zitprobleem” voor je uit. En dan komt het moment dat uitstellen niet meer kan. Je moet echt iets gaan doen omdat je medewerkers goede redenen hebben om te klagen en je ze niet kwijt wilt raken. Tenslotte is het ook nog eens zo, dat je medewerkers optimaal presteren, als de werkomstandigheden goed zijn. Ik kwam dus in actie. Je struint wat af op het internet en ik kwam terecht bij de website van EM Kantoorsystemen. Wat een onvoorstelbaar uitgebreid assortiment bieden zij aan. Hoe langer ik op de website keek, des te groter was mijn bewondering. Het gehele aanbod zag er zeer professioneel uit. Het aanbod stoelen was zeer ruim. Maar dan stel je wel de vraag, welke stoelen zijn de beste voor jouw bedrijf? Ik heb daarom dan ook eerst online een offerte aangevraagd voor een aantal bureaustoelen, met daarbij het verzoek voor advies. Daar kreeg ik snel een antwoord op. Ook dit is prima verzorgd en geeft nog eens de voordelen van online kopen en bestellen aan. Met het advies heb ik dan ook een goede keuze kunnen maken. EM kantoorsystemen heeft de stoelen inmiddels geleverd. De reacties die ik van mijn medewerkers krijg zijn zeer positief. De stoelen zorgen voor een veel betere zithouding en geven een goede ondersteuning. Die rugklachten zijn binnen no-time verleden tijd! Dus niet alleen de medewerkers zijn tevreden, ook ik ben blij dat ik het koopadvies van EM Kantoorsystemen heb opgevolgd!

Alle kantoorartikelen alleen nog via EM-Leerdam

06/06/2013 18:30

Hebben jullie wel eens gehoord van EM Kantoorsystemen. Nog nooit? Je moet je schamen! Dit bedrijf is een autoriteit op het gebied van kantoorinrichting, kantoorartikelen, bureaustoelen etc. Kortom alles voor het kantoor. Het in voorraad en op voorraad houden van kantoormateriaal loopt bij vele bedrijven vaak niet soepel. Ook in mijn bedrijf hebben wij hier mee te maken. Voorraadadministratie is vaak een “bijklus”. Je ziet pas het belang er van in als je met de nadelige gevolgen wordt geconfronteerd. Daarom ben ik opzoek gegaan naar een goede oplossing. Bij veel bedrijven bestellen wij artikelen. Zo ook bij EM Kantoorsystemen. Bij mijn zoektocht heb ik op het internet de website van dit bedrijf eens beter bekeken. Via emleerdam.nl krijg je een goede kijk op wat dit bedrijf allemaal kan leveren. Het bedrijf zit, zoals de naam al doet vermoeden in Leerdam. Je kunt er naar toe, maar vooral online bestellen is voor mij een interessante optie. Via de website stellen ze dat meer dan 15.000 artikelen voor kantoor kunnen bieden. Doe je jouw bestelling uiterlijk voor 16.30 uur dan is het de volgende werkdag al in huis. Mits voorradig natuurlijk. Waarom ik dit allemaal vertel? Wij zijn een bedrijf dat milieu hoog in het vaandel heeft. EM Kantoorsystemen stelt dat zij alle producten op een maatschappelijk verantwoorde wijze ontwikkelen en produceren. Hierbij houden zij alle effecten van hun activiteiten op het milieu goed in de gaten. Dit alleen al maakt EM kantoorsystemen voor mij een bedrijf naar mijn hart. Ik heb daarom contact met hen gezocht. Veel tijd hadden wij niet nodig om elkaar te begrijpen. Snelheid, efficiency, maar toch de aandacht voor milieu en welzijn blijven behouden, geeft blijk van goed en doordacht ondernemerschap in deze tijd. Met EM Kantoorsystemen ben ik dan ook overeengekomen dat zij voortaan als enige alle kantoorartikelen voor mijn bedrijf leveren. Nu is het aan jullie om te laten zien dat je ook geïnteresseerd bent.

Wie EM Leerdam zegt, zegt kantoorartikelen!

05/06/2013 11:31

Eindelijk ben ik er in geslaagd één leverancier te vinden die alle kantoorartikelen voor mijn bedrijf kan leveren. Af ben ik van al die verschillende adressen. Niets negatiefs over andere bedrijven hoor, maar dat ik in zee ben gegaan met EM Leerdam heeft vooral te maken met het feit dat niet alles bij één leverancier besteld kon worden. De kennismaking met EM Leerdam heeft mij nu juist geleerd dat het wel kan. Ik had beter moeten zoeken. Had ik in het verleden even meer de tijd genomen, dan waren er nu niet zo veel verschillende leveranciers geweest. In een bijeenkomst met een aantal collega’s viel mij de naam EM Leerdam in positieve zin op. Nadere navraag leerde mij dat het een bedrijf in Leerdam betreft, dat specialist is op het gebied van alle toeters en bellen die je op een kantoor vaak nodig hebt. Iets waar ik dus naar op zoek ben. Terug op kantoor ben ik eens achter de computer gedoken om de website te bekijken. Een erg interessante site met enorm veel producten. Ze stellen zelfs dat dit een assortiment betreft van wel 15.000 artikelen. Het mooie is dat het merendeel vaak al de volgende wordt gebracht, met de voorwaarde dat het dan wel voor 16.300 uur besteld moet zijn. Is het niet direct voorradig, dan zorgen zij ervoor dat het snel geleverd wordt. Het bestellen kan heel eenvoudig online gebeuren via een bestelformulier. Wat wil je nog meer. Met deze informatie was het voor mij alle reden om eens contact te zoeken met dit bedrijf. Dit contact was prettig en kwam zeer vertrouwenwekkend over. Ik heb daarom besloten dat ik al mijn kantoorartikelen alleen nog via hen bestel. Vandaag heb ik dit per memo ook nog eens naar alle medewerkers gecommuniceerd. Dus geen gezeur meer, voortaan EM Leerdam.

Kantoormeubelen en EM Kantoorsystemen in Leerdam

04/06/2013 15:19

Jullie zullen wel denken wat is de bedoeling van een dergelijk kopje boven mijn verhaal. En dat ga ik jullie nu natuurlijk uitvoerig uitleggen. Zoals jullie weten ben ik al enige tijd op zoek naar het juiste kantoormeubilair voor mijn nieuw te openen zaak. Je laat je her en der informeren wat er allemaal benodigd is en of het wel of niet geleverd kan worden op korte termijn. Daarbij houd ik ook rekening met het gegeven dat mijn medewerkers het beste functioneren als zij het naar hun zin hebben. En nu is bewezen dat dit nu juist begint met goede en degelijke kantoormeubelen. Ik kan jullie zeggen, voor mij heeft EM Kantoorsystemen in Leerdam veel betekend. EM Kantoorsystemen is een hoogvlieger op het gebied van kantoormeubilair en kantoorartikelen. Dit bedrijf heeft een showroom in Leerdam en ook via hun website kan je van alles bekijken. Bestellen kan je via de webshop 24 uur per dag online of je gaat zelf naar Leerdam. Nu dit laatste heb ik gedaan. Ongelooflijk wat ik daar zag. Het vele zoeken bij andere bedrijven blijkt verspilde tijd te zijn geweest. Ik werd door de verkopers volledig geïnformeerd over welk meubilair voor mij en mijn medewerkers geschikt is. Het uitzoeken van kantoormeubilair wordt echter vaak onderschat. In deze tijd worden veel meer werkzaamheden zittend achter het bureau gedaan dan in het verleden. Als je bijvoorbeeld niet wilt hebben dat je medewerkers zich ziek moeten melden omdat ze door het vele zitten problemen krijgen met hun rug, is het zaak om goede stoelen te hebben. Goed kantoormeubilair voorkomt hoog ziekteverzuim! En daarom ben ik zo tevreden dat ik bij EM kantoorsystemen alles kon krijgen wat ik nodig heb, in de juiste kwaliteit. Begrijpen jullie nu het kopje boven mijn verhaaltje. Kantoormeubelen en EM Kantoorsystemen in Leerdam horen bij elkaar. Zoeken is niet langer nodig. Bezoek de site emleerdam.nl of ga langs in de showroom in Leerdam!

Voor alle kantoormeubelen voortaan naar EM Kantoorsystemen bv

31/05/2013 13:02

Voor mij was het vandaag een speciale dag. Ik doe de inkoop van ons bedrijf en we hebben net een nieuw pand gekocht en deze verbouwd. De verbouwing is bijna afgerond. Op tekening ziet alles er best goed uit, alleen stuit je in de praktijk vaak op onvoorziene problemen. Zo moesten de muren en deuren toch anders worden geplaatst dan we hadden ingepland. En nu komt het. In eerste instantie moesten wij het nieuwe pand inrichten met kantoormeubelen die niet of niet meer gebruikt worden door andere vestigingen. We hebben nu eenmaal een directeur die niet graag iets onnodig uitgeeft. We kennen hem goed en hadden onder elkaar dan ook al afgesproken daar niet direct te veel commentaar op te leveren. Het is iemand die je dan weer regelmatig ziet en dan weer een poosje niet. Zo was hij in het begin vaak, voor ons soms te vaak, komen kijken hoe het met de verbouwing stond. Nu de verbouwing bijna afgerond is en het nieuwe kantoor er goed uitziet, kwam hij vandaag weer eens langs. Je merkte dat hij er trots op is dat het door hem gekochte pand er zo goed uitziet. Het blijft tenslotte je directeur, dus alle lof voor hem. Voor mij de juiste gelegenheid hem nog eens de tekeningen te laten zien waar alles mee is begonnen en dat we direct na oplevering van het pand met de inrichting zouden beginnen. Terloops zei ik hem nog dat wij bij de andere vestigingen al langs waren gegaan om te kijken welke meubelen wij konden gebruiken voor de inrichting. Ik benadrukte dat het ging om oud gebruikt meubilair. Zoals ik toen al voorspelde was hij vergeten dat hij in eerste instantie had gezegd dat wij bestaande meubels en Bureaustoelen moesten gebruiken. Wat denken jullie. Hij vond het onjuist om een nieuw pand in te richten met oude spullen. Hij gaf mij een visitekaartje van EM kantoorsystemen in Leerdam. Hij had dat van collega’s gekregen die eerder bij EM Kantoorsystemen hun meubilair hadden aangeschaft. Vandaag de website van EMLeerdam.nl doorgespit. Wat een aanbod en werkelijk alles kunnen ze leveren. Ik heb een voorkeurslijstje gemaakt en ga deze week naar Leerdam om daar nieuwe kantoormeubelen te bestellen! 

voor mijn kantoorartikelen ga ik natuurlijk naar EM Kantoorsystemen in Leerdam!

09/05/2013 17:53

 

Herkennen jullie dit. Je koopt iets dat eigenlijk niet helemaal is wat je wilde kopen. Voor iedereen die net zo klunzig bezig is als ik, heb ik de gouden tip. Het begint vaak zo. Je koopt voor je bedrijf de diverse kantoorartikelen bij verschillende bedrijven. Als een van de leveranciers iets niet kan leveren bestel je het gewoon ergens anders. Het resultaat van dit alles is dat je een willekeur krijgt aan artikelen, die eigenlijk niet bij elkaar passen. Ik was het op een gegeven moment zat. Uniformiteit zorgt voor minder overlast en voorkomt kritiek onder de medewerkers. Dus ben ik eens op het internet gaan surfen naar bedrijven die gespecialiseerd zijn op het gebied van kantoorartikelen. Al snel kwam ik terecht op de website van EMLeerdam.nl. EM Kantoorsystemen heeft in Leerdam een grote showroom voor allerlei kantoorbenodigdheden. Op hun website word je uitgebreid geïnformeerd over alle artikelen die zij verkopen. Op hun site staat dat hun assortiment uit meer dan 16.000 artikelen bestaat die zij grotendeels uit voorraad kunnen leveren. Op dezelfde site staat te lezen dat hun assortiment bestaat uit o.a. bureaustoelen, kantoormeubelen, computer supplies, kantoormachines, kopieerpapier, presentatiemiddelen en huishoudelijke artikelen voor op kantoor, tot zelfs catering producten en schoonmaakmiddelen. En heb je voor 16.30 uur besteld, de volgende werkdag wordt het al geleverd! Via hun webshop kun je makkelijk je bestelling plaatsen. Als je dit leest denk je direct aan de bekende verkooppraatjes. Ik ben daarom naar hun showroom in Leerdam gereden. Daar werd ik ontvangen door een verkoper die goed en deskundig antwoorden kon geven op al mijn vragen. Ik besloot voortaan alleen nog met dit bedrijf zaken te doen. Ik heb inmiddels al een aantal keren bestellingen bij EM Kantoorsystemen geplaatst en alles is keurig netjes de volgende dag al geleverd. Dit bedrijf is voortaan mijn hofleverancier!

 

Lees Meer:- https://bureaustoelen1.blogspot.nl/2013/05/voor-mijn-kantoorartikelen-ga-ik.html

Bureaustoelen van EM Kantoorsystemen ter voorkoming van rugklachten

07/05/2013 14:58

 

Bij ons op de zaak gaat de komende tijd het e.e.a. veranderen. Het bedrijf is toe aan een hele nieuwe uitstraling. De nieuwe directie heeft besloten dat het allemaal wat frisser en jonger moet. Hiermee zouden we meer potentiele klanten aanspreken. De wanden zijn al geschilderd. Het pand lijkt hierdoor ineens een stuk lichter. Het donkere en zware kantoormeubilair zal binnenkort ook compleet vervangen worden. Hier kijk ik het meest naar uit. Ik had al diverse keren aangegeven dat ik na een werkdag last van mijn rug had. Niet zo gek ook als je dag in dag uit op een verouderde stoel zit. De hoogte en afstand tot het bureau waren niet helemaal in orde. En de hele dag op een verkeerde stoel zitten is gewoon vragen om problemen. De directie was daar gelukkig ook al achter. Er is daarom besloten alle oude stoelen te vervangen door spiksplinternieuwe bureaustoelen. Er zijn nu stoelen besteld die helemaal verstelbaar zijn. Hierdoor kun je de stoel afstemmen op je lichaamsbouw en lengte en kun je de hoogte afstemmen op je bureau. Naar wat ik begrepen heb, zijn het stoelen die zorgen voor een perfecte zithouding waardoor allerlei veel voorkomende klachten zoals RSI, peesontstekingen en rugklachten kunnen worden voorkomen. Het gaat om zogenaamde ergonomische bureaustoelen. Ze zijn besteld bij het bedrijf EM kantoorsystemen in Leerdam. Ik heb de site van dit bedrijf even bekeken en ze hebben inderdaad een zeer uitgebreid assortiment. Vooral op het gebied van ergonomie. Daarnaast zijn er ook andere kantoormeubelen en allerlei kantoorartikelen besteld. Ik ben erg benieuwd naar hoe ons kantoor er straks uitziet. Volgende week komt de bezorgdienst van EM kantoorsystemen alles afleveren en kunnen we het resultaat eindelijk zien. Ik ben erg benieuwd en verheug me nu al op mijn uiterst comfortabele bureaustoel van EM Kantoorsystemen. Vaarwel rugklachten!

Lees Meer:-  https://bureaustoelen1.blogspot.in/2013/05/bureaustoelen-van-em-kantoorsystemen_7.html

Kantoorartikelen alleen nog bestellen bij EM Kantoorsystemen

06/05/2013 15:49

 

Hebben jullie ook wel eens te maken met het aanschaffen van nieuwe kantoorartikelen? Zo ja, dan kennen jullie het probleem. Ordners worden bij bedrijf X besteld, schrijfartikelen bij bedrijf Y en ga zo maar door. Diverse leveranciers met diverse, naar eigen zeggen, aantrekkelijke offertes. Daarbij wordt heel vaak vergeten dat alleen hieraan al te veel onnodige tijd wordt besteed. Dit moest anders. Ik wilde van al die verschillende leveranciers af. Door vrienden werd ik gewezen op het bedrijf EM Kantoorsystemen in Leerdam. Zij deden al jaren naar volle tevredenheid zaken met dit bedrijf. Er werd door mijn vrienden gezegd dat dit bedrijf de oplossing was en dat ik hiermee direct van al mijn gezoek naar kantoorbenodigdheden af zou zijn. Ik wil daarom mijn ervaring die ik heb opgedaan met jullie delen. Ik ben direct via het internet naar de site van EMLeerdam.nl gegaan. Wat een uitgebreid aanbod. De site van EM Kantoorsystemen alleen al is een bezoek waard. Echt alle denkbare soorten kantoorartikelen en kantoormeubelen zijn er volop aanwezig. En bestellen kan ook erg makkelijk via de web shop. Een kritisch mens als ik gaat echter eerst zelf eens kijken bij het bedrijf. EM kantoorsystemen heeft in Leerdam een mooie grote showroom. Ik ben er de volgende dag gelijk naar toe gereden. Ik werd door de verkoper uitvoerig en vakkundig geïnformeerd over wat EM kantoorsystemen allemaal voor mijn bedrijf kan betekenen. Zeker voor mijn doen ben ik er erg lang gebleven. En dit was en is beslist geen verspilde tijd. Ik was meteen verkocht. Alles, maar dan ook alles, kunnen ze leveren. Vaak is de levertijd, niet geheel onbelangrijk, maar slechts één dag. Alle ingrediënten om voor mij de knoop door te hakken. Vanaf vandaag wordt er nog slechts bij één leverancier besteld. En dat bedrijf is… EM Kantoorsystemen in Leerdam!

Bureaustoelen van EM Kantoorsystemen voorkomen rugklachten

04/05/2013 16:01

 

Al lange tijd heb ik last van rugklachten. Bij één van mijn bezoeken aan de dokter zei hij dat ik iets moest doen aan mijn zithouding. Veel klachten blijken te ontstaan door een verkeerde zithouding. Het blijkt dat veel van zijn patiënten op een stoel zitten met een verkeerde zithoogte of –diepte waardoor rugklachten ontstaan. Vooral bedrijven kopen bureaustoelen zonder dat er rekening wordt gehouden met het individu. Met dit gegeven in mijn achterhoofd ben ik snel aan de slag gegaan. Op ons kantoor ben ik langs gegaan bij de afdeling personeelszaken. Ik dacht dat ik wel uitgelachen zou worden, maar het tegendeel bleek juist het geval te zijn. Bij personeelszaken was men op de hoogte van de samenhang van een verkeerde zithouding en rugklachten. Zij namen daarom contact op met het magazijn om te horen wat voor bureaustoelen de laatste tijd zoal waren aangeschaft. En als gedacht waren het vrijwel steeds de zelfde soort stoelen die werden gekocht. De afdeling personeelszaken nam daarna contact voor mij op met de afdeling inkoop en wat denken jullie? Ik mocht een stoel gaan uitzoeken die geschikt voor mij was! Ik ben zelf gaan snuffelen op het internet. Ik kwam terecht op de site van EMLeerdam.nl. Een bedrijf waar je alles voor kantoor kunt vinden. Als je zelf nooit kantoorartikelen koopt, sta je versteld van het grote assortiment dat er is. Ik heb contact opgenomen met EM Kantoorsystemen. De informatie die ik kreeg bevestigde nog eens wat mijn huisarts al had gezegd. Zij hebben veel klanten met hetzelfde probleem. En dat zijn vaak klanten die net zoals ik kampen met rugklachten. Ik had tijdens het gesprek de site van EM Kantoorsystemen voor mij en samen kwamen wij tot de conclusie dat een ergonomische stoel het beste bij mij past. Ik ben langs gegaan bij de afdeling inkoop en had al een heel verhaal voorbereid waarom ik juist deze stoel wilde hebben. Het bleek niet nodig te zijn. Er werd helemaal geen probleem van gemaakt en de stoel is gekocht. Binnenkort zit ik dus heerlijk en uiterst comfortabel achter mijn bureau in een ergonomische stoel van EM Kantoorsystemen!

Super deal mede door kantoorartikelen van EM Kantoorsystemen

06/04/2013 11:26

 

Onlangs zat alles ons tegen. De stroom viel opeens uit waardoor echt ons hele kantoor stilstond. We waren juist druk met de voorbereidingen van een belangrijke presentatie voor een grote potentiele klant. Gelukkig duurde dit slechts een half uur, maar onze meeting kon niet doorgaan omdat de printer dienst weigerde, er geen stiften meer voorradig waren voor het whiteboard en ook de koffie nog eens op bleek te zijn. Zonder deze kantoorartikelen konden we de geplande vergadering wel vergeten.

Via het bedrijf EM kantoorsystemen was dit probleem de volgend dag al verholpen. Ik kon via de website van dit bedrijf heel makkelijk een nieuwe printer, stiften en koffie bestellen en de volgende dag werden deze al bij ons op kantoor afgeleverd. We konden dus alsnog aan de slag. Al snel bleek dat we nog behoorlijk wat werkzaamheden moesten uitvoeren. We zijn direct aan de slag gegaan en hebben, al zeg ik het zelf, nog nooit zo’n mooie presentatie gemaakt.

Vanmiddag zijn mijn collega’s bij de klant op kantoor geweest. Ze hebben er de presentatie van hun leven gegeven en.. Ja, ze hebben voor ons gekozen! Dit is geweldig nieuws natuurlijk. Vanavond hebben we een borrel om dit grote succes te vieren. Want we hebben nog niet eerder zo’n grote klant binnengehaald. En dit succes hebben we natuurlijk ook een beetje aan EM kantoorsystemen te danken. Want zonder de kantoorartikelen die ik via de website heb kunnen bestellen en de volgende ochtend al bezorgd werden, hadden we de presentatie misschien niet op tijd af gehad! Ik kan dit bedrijf daarom aan iedereen aanbevelen. Vanaf nu zullen wij alle kantoorbenodigdheden via de website van EM Kantoorsystemen bestellen.

Maar ik ga nu eerst genieten van een goed glas champagne samen met mijn collega’s en proosten op de mega deal die we hebben gesloten!

Lees Meer:-  https://www.bloggen.be/kantoormeubelen/archief.php?ID=2189286

<< 1 | 2 | 3 | 4 >>

Tags

The list of tags is empty.