Voor alle kantoormeubelen voortaan naar EM Kantoorsystemen bv

31/05/2013 13:02

Voor mij was het vandaag een speciale dag. Ik doe de inkoop van ons bedrijf en we hebben net een nieuw pand gekocht en deze verbouwd. De verbouwing is bijna afgerond. Op tekening ziet alles er best goed uit, alleen stuit je in de praktijk vaak op onvoorziene problemen. Zo moesten de muren en deuren toch anders worden geplaatst dan we hadden ingepland. En nu komt het. In eerste instantie moesten wij het nieuwe pand inrichten met kantoormeubelen die niet of niet meer gebruikt worden door andere vestigingen. We hebben nu eenmaal een directeur die niet graag iets onnodig uitgeeft. We kennen hem goed en hadden onder elkaar dan ook al afgesproken daar niet direct te veel commentaar op te leveren. Het is iemand die je dan weer regelmatig ziet en dan weer een poosje niet. Zo was hij in het begin vaak, voor ons soms te vaak, komen kijken hoe het met de verbouwing stond. Nu de verbouwing bijna afgerond is en het nieuwe kantoor er goed uitziet, kwam hij vandaag weer eens langs. Je merkte dat hij er trots op is dat het door hem gekochte pand er zo goed uitziet. Het blijft tenslotte je directeur, dus alle lof voor hem. Voor mij de juiste gelegenheid hem nog eens de tekeningen te laten zien waar alles mee is begonnen en dat we direct na oplevering van het pand met de inrichting zouden beginnen. Terloops zei ik hem nog dat wij bij de andere vestigingen al langs waren gegaan om te kijken welke meubelen wij konden gebruiken voor de inrichting. Ik benadrukte dat het ging om oud gebruikt meubilair. Zoals ik toen al voorspelde was hij vergeten dat hij in eerste instantie had gezegd dat wij bestaande meubels en Bureaustoelen moesten gebruiken. Wat denken jullie. Hij vond het onjuist om een nieuw pand in te richten met oude spullen. Hij gaf mij een visitekaartje van EM kantoorsystemen in Leerdam. Hij had dat van collega’s gekregen die eerder bij EM Kantoorsystemen hun meubilair hadden aangeschaft. Vandaag de website van EMLeerdam.nl doorgespit. Wat een aanbod en werkelijk alles kunnen ze leveren. Ik heb een voorkeurslijstje gemaakt en ga deze week naar Leerdam om daar nieuwe kantoormeubelen te bestellen!