Kantoormeubelen uitzoeken met deskundig advies van EM Kantoorsystemen

10/06/2013 11:52

Sta je aan het begin van iets nieuws en ga je een eigen kantoor beginnen? Wie helpt je dan? Ik moet eerlijk zeggen dat ik heel veel nuttige en bruikbare tips heb gekregen. En niet alleen hoe je een nieuwe zaak in deze tijd goed opzet, maar ook waar je terecht kunt voor andere zaken. Ik heb een geschikt pand gevonden nabij het centrum. Het is bijna klaar en nu ben ik op zoek naar kantoormeubelen. Hoe pak je zo iets aan? Een van de adviezen die ik kreeg, was veelvuldig het internet te raadplegen. Het internet biedt veelal uitkomst als je dreigt vast te lopen. Een van mijn kennissen was vol lof over zijn opgedane ervaringen met het bedrijf EM Bureaustoelen. Een bezoek brengen aan hun showroom in Leerdam is een optie, maar een andere mogelijkheid is om online te shoppen in hun webwinkel emleerdam.nl. Ik koos voor het laatste, met in mijn achterhoofd dat ik altijd nog naar Leerdam kon rijden. Ik dus naar hun website. Dit bedrijf zegt dat zij totaalleverancier op het gebied van kantoorinrichting en toebehoren zijn. Wat je allemaal tegenkomt op de site bevestigt dit alleen maar. Een enorme keuze aan mogelijkheden. Het zien van dit alles bracht mij op meerdere ideeën. Ik wilde wel eens weten wat EM Kantoorsystemen mij allemaal kon bieden. Om hier achter te komen heb ik online een offerte aangevraagd. Hierin heb ik vooral gevraagd mij te adviseren op het gebied van kantoormeubelen. Ik werd niet teleurgesteld. Ik kreeg een goed en duidelijk antwoord met tips en adviezen. Ook was er het aanbod mij verder vrijblijvend te adviseren over het verdere inrichten van mijn kantoor en aanpalende ruimten. Een aanbod dat ik zeker niet zal afwimpelen. Maar eerst heb ik online simpel en snel de bestelling voor het kantoormeubilair geplaatst. Stap 1 is dus gezet. Voor de komende stappen zal ik ook weer contact opnemen met deze kantoorgroothandel. Vooral door de goede adviezen in de offerte.