Kantoorartikelen? EM Kantoorsystemen!

13/03/2013 00:02

 

Als inkoper bij een groot bedrijf ben ik steeds bezig met vervanging, verbetering of vernieuwing op het gebied van kantoorartikelen. In deze tijd van krapte is een eerste doelstelling het terug dringen van onnodige kosten. Omdat ik langs deze weg vaak hierover heb geklaagd, wil ik jullie dan ook op de hoogte brengen waar ik nu tegenaan ben gelopen. Een goede kennis vertelde mij dat ook bij hem op het werk nog beter wordt gekeken naar de uitgaven die gedaan worden. Een van de eerste acties die werd ingevoerd was, dat op zijn bedrijf voortaan centraal wordt ingekocht. Niet iedereen kan meer ongevraagd bestellen waar en wat hij wil, maar doet dit voortaan allemaal via een centrale afdeling. Ze hebben eerst binnen het bedrijf gekeken waaraan behoefte was, hoeveel er nodig was en op welk termijn. Hij vertelde mij dat ze hiervoor ruim de tijd hebben genomen. Door dit onderzoek kreeg zijn bedrijf een goed inzicht in niet alleen de kosten, maar ook de veelheid aan bedrijven waar artikelen werden besteld. Het was eerder regel dan uitzondering dat verschillende afdelingen dezelfde soort artikelen bestelden, maar ieder weer bij een eigen leverancier. Ook de prijzen die betaald moesten worden waren afhankelijk van de betreffende leverancier. Met de verzamelde gegevens zijn ze op het internet gaan zoeken welke bedrijven er zoals waren. Hierdoor kwamen ze onder meer terecht op de website van het bedrijf EM Kantoorsystemen. Het bleek een schot in de roos. EM Kantoorsystemen blijkt een bedrijf te zijn met een ruime sortering aan kantoorartikelen. Een nadere kennismaking leerde dat ze via dit bedrijf in alle denkbare kantoormaterialen alle artikelen konden aanschaffen die in het bedrijf nodig waren. Alles, maar dan ook alles wat ze nodig hadden kon op korte termijn geleverd worden. Door hem ben ik dus ook in contact gekomen met EM Kantoorsystemen. Ook wij bestellen als bedrijf vanaf nu alles centraal bij dit bedrijf. Een duidelijke win-win situatie. Waarom ik dit heb geschreven? Hoort zegt het voort! De kosten zijn beheersbaar, mijn baas is een tevreden mens en ik heb meer tijd voor andere zaken.

Lees Meer: - https://bureaustoelen.jouwweb.nl/em-kantoorsystemen