Bureaustoelen van EM Kantoorsystemen bij onze nieuwe bureaus

06/03/2013 16:35

 

Kunnen jullie je nog herinneren wat ik vorige week in mijn blog over onze bureaustoelen op de zaak vertelde. Ik zei toen dat het een mengelmoes aan soorten was. Overal vandaan gehaald. Nu komt mijn verhaal! Vandaag moest ik mee met Jan-Kees, onze nieuwe manager, voor een presentatie in Leerdam. Tijdens de autorit hadden wij het over allerlei zaken die bij ons op de zaak speelde en ook voor andere collega’s opgingen. Ik vertelde hem dat wij regelmatig met een groepje naar andere vestigingen gingen. De gedachte hierachter is niet alleen om met elkaar gegevens uit te wisselen, maar vooral om van elkaar wat te leren. Op een gegeven moment had hij het over “uitstraling”. Je weet hoe de huidige jonge nieuwe managers zijn. Net droog achter hun oren, hebben een redelijke theoretische kennis, maar weten veel te weinig over hoe het er in de praktijk aan toegaat. Ik zei hem dan ook dat als hij het heeft over uitstraling, dit al begint bij het ontvangen van mensen. Hij wilde weten wat ik bedoelde en toen noemde ik als voor beeld de chaotische indeling bij ons op kantoor. We hadden kortgeleden wel nieuwe bureaus gehad, maar hierbij was vergeten vooral ook te denken aan goede bureaustoelen. Omdat er nu veel meer dan vroeger zittend werk wordt gedaan is een goede stoel een eerste vereiste. Ik zei hem er ook nog eens bij dat er steeds meer klachten kwamen over rugpijnen. Hij reageerde hier verder niet op. Totdat wij in Leerdam waren aangekomen. We waren wat te vroeg en liepen daarom nog wat rond in de buurt. Daar kwamen we langs de zaak van EM kantoorsystemen. Echt een zaak waar van alles te krijgen is op kantoorgebied. Nu komt het mooie. Hij stapte er naar binnen en vroeg om wat voor stoelen het zou moeten gaan. Ik wees ze aan en…. volgende week hebben wij nieuwe stoelen op de zaak!

Lees Meer :-  https://kantoormeubelen.tumblr.com/post/44532904293/kantoormeubelen-em-kantoorsystemen-meer-dan-uitstraling