Bij EM-Leerdam vond ik eindelijk mijn kantoorartikelen!

07/03/2013 14:27

 

Hallo iedereen. Stop de persen, ik heb belangrijk nieuws! Wat hebben jullie de laatste tijd vaak van mij moeten horen: ‘’heb jij dat’’ en ‘’kan ik het even van je lenen’’? Als je voor jezelf een bedrijfje begint heb je niet direct alle benodigde spullen en kantoormaterialen. Ik kan jullie nu vertellen dat dit voorbij is. Ik zal jullie zeggen wat ik gedaan heb. Ik hebgezocht op het internet en ik kwam al vrij snel terecht op de uitgebreide website van de firma EM Kantoorsystemen. Het bleek een bedrijf te zijn dat bij uitstek geschikt is voor het aanschaffen van alle benodigde kantoorartikelen, kantoormeubelen en nog veel meer. Ik heb daar zoveel mooie spullen gezien en ook veel ideeën opgedaan voor de toekomstige uitbreiding. En ook extra goed nieuws voor jouw Gerard. Dat beeldige roze hoesje voor je digitale zakagendaatje hadden ze ook en dat heb ik nu dan ook speciaal voor jou gekocht. Kan je dat oude hoesje waar ik zoveel vlekken op heb gemaakt eindelijk wegdoen. En als Eugene er ook een wil kan hij die natuurlijk ook krijgen. Ik ben er nu eindelijk ook achter waar je leuke archiefmappen in verschillende felle kleuren kan vinden. Bij EM Kantoorsystemen dus. Ik heb meteen mijn saaie standaard mappen weggedaan. Het is nu meteen wat fleuriger op mijn kantoortje! Morgen ga ik als het kan nog even lang bij dit bedrijf in Leerdam. Even snuffelen tussen al die kantoorartikelen. Is weer wat anders dan de kantoorhandel waar ik normaalgesproken naartoe ging. Heb ik jullie al gezegd dat de prijs mij zo enorm mee is gevallen? En ook de levertijden zijn ergeweldig. Online bestellingen worden de volgende werkdag al afgeleverd. Als jullie ook iets zoeken op het gebied van kantoormeubilair en kantoorspullen weten jullie nu waar je terecht kunt. Zoals je op de televisie wel eens hoort: doen!

Lees Meer :-   https://bureaustoelen.logze.nl/2013/03/06/bureaustoelen-van-em-kantoorsystemen-bij-onze-nieuwe-bureaus/